Veelgestelde vragen
Wanneer je bij ons in de webshop iets wilt bestellen, kun je uit de volgende betalingsmethode kiezen:
– iDEAL
– PayPal
– Creditcard (Visa, Mastercard, American Express, Maestro, PostePay en Cartes Bancaires)
– Bancontact
– Overboeking
– Betalen bij afhalen (contant of pin)
Waardebonnen kunnen niet worden ingewisseld voor contant geld. Bij retourzendingen die (deels) met waardebonnen zijn betaald, wordt het restitutiebedrag ook (deels) in waardebonnen terugbetaald.
Het gewicht, de grootte van het pakket en het door jouw gekozen bezorgoptie bepaald hoeveel bezorgkosten er in rekening worden gebracht.
Als één of meerdere producten die in nalevering staan weer op voorraad zijn, leveren wij direct deze producten na. Hiervoor betaal je natuurlijk geen extra verzendkosten.
Als je een waardebon voor gratis verzending heeft, hoef je uiteraard geen verzendkosten te betalen.
Als je bij het samenstellen van je wiel(en) heeft gekozen om je oude naaf te gebruiken, is de verzendkosten en verpakkingsmaterialen voor de verzender.
Wij houden je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling. Ontvang je geen e-mails van ons? Controleer eerst uw spambox of hier per ongeluk onze mail is terecht gekomen. Staat hier ook geen mails in van ons? Neem dan contact met ons op!
De levertijd van je bestelling hangt af van de beschikbare levertijd en de door jouw gekozen vervoersmaatschappij.
Wij streven ernaar je bestelling binnen 72 uur te verzenden.
Indien je jouw wiel(en) zelf heeft samengesteld, hangt dit af van de grootte van de bestelling, of de voorraad voldoende toereikend is en de drukte bij ons in de werkplaats. Wij doen altijd ons uiterste best je wiel(en) zo snel en zorgvuldig mogelijk te vlechten en te versturen!
Ja, je kunt de bestelling bij ons ophalen indien je dit hebt aangegeven bij het plaatsen van de bestelling.
Je ontvangt van ons een mail zodra je bestelling klaar staat om opgehaald te worden. Kort na deze mail proberen wij je te bereiken om een afspraak te maken wanneer en hoe laat je de bestelling op wilt komen halen.
Indien je iemand anders de bestelling op wilt laten halen, geef de factuur / bestelbevestiging aan diegene mee. Hiermee kunnen wij de bestelling meegeven.
Bestaat je bestelling uit meerdere producten? Dan kan het voorkomen dat een product in nalevering is. Dit betekend dat zodra het product weer op voorraad is, wij de rest van de bestelling naleveren. Hiervoor betaal je natuurlijk geen extra verzendkosten.
Indien een product beschadigd is, verzoeken wij je het contactformulier in te vullen en daarbij duidelijke foto’s van het pakket en het product te maken en mee te sturen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op en gaan we opzoek naar een passende oplossing!
Als je in de Track&Trace ziet staan dat het pakket is bezorgd, maar je de bestelling niet heeft ontvangen, probeer dan eerst te kijken of jouw buren het pakket hebben aangenomen. In sommige gevallen geven de bezorgers dit niet of niet duidelijk aan. Indien dit niet het geval is, neem dan contact met ons op en wij gaan het verder uitzoeken en komen op een later moment bij u terug met een passende oplossing!