Veel gestelde vragen over bezorgen
Bezorgopties
Bij het afronden van je bestelling, zie je de bezorgopties en de kosten hiervan.
Momenteel verzenden wij met PostNL en DHL.
Het kan voorkomen door het totaalgewicht of de afmetingen dat wij bepaalde bezorgdiensten uitsluiten. Je moet dan kiezen uit één van de opties die wel beschikbaar zijn.
Je kunt ervoor kiezen de bestelling te laten verzenden of op te halen bij ons op locatie in Vlaardingen.
Het gewicht, de grootte van het pakket en de door u gekozen bezorgoptie bepaald hoeveel bezorgkosten er in rekening worden gebracht.
Als één of meerdere producten die in nalevering staan weer op voorraad is, versturen wij dit direct naar u toe. Hiervoor hoeft u uiteraard geen extra verzendkosten te betalen.
Als u een waardebon voor gratis verzending heeft, hoeft u uiteraard geen verzendkosten te betalen.
Als u bij het samenstellen heeft gekozen om uw oude naaf te gebruiken, is de verzendkosten en verpakkingsmaterialen voor de verzender.
Bezorgstatus
Zodra wij je bestelling klaar hebben staan voor verzending, ontvang je van ons een e-mail met daar in de Track&Trace. Met deze Track&Trace kun je jouw bestelling volgen tot aan de deur!
In sommige gevallen kan het voorkomen dat de Track&Trace nog niet werkt of dat er nog geen levertijd bekend is. Dit heeft soms enige tijd nodig bij de bezorgmaatschappij.
Afhankelijk van het door u gekozen bezorgmaatschappij en bezorgoptie levert de bezorger het pakket af bij uw buren. Elders probeert de bezorger het de volgende (werk)dag weer of wordt het pakket afgeleverd bij het dichtbij zijnde pakketpunt.
Mocht u het pakket weigeren, niet ophalen bij de afleverpunt, wordt het pakket naar ons teruggestuurd. Zodra wij het pakket hebben ontvangen, annuleren wij automatisch de bestelling en zetten de terugbetaling in gang. De terugbetaling zal binnen 14 dagen plaatsvinden.
Bezorgafspraak wijzigen
Als u kort na het bestellen contact met ons opneemt en het pakket nog niet klaar staat voor verzending, kunnen wij het bezorgadres nog voor je wijzigen.
Indien het pakket al onderweg is, of klaar staat voor verzending, kun je in bepaalde gevallen het bezorgadres wijzigen via de mail die je ontvangt van de vervoersmaatschappij.
Het bezorgmoment kun je wijzigen via de mail die je ontvangt van de vervoersmaatschappij. Als dit niet mogelijk is omdat de planning al is gemaakt of de bezorger al onderweg is met jouw pakket, kun je jouw bezorgmoment helaas niet meer wijzigen.
Andere soorten vragen
Staat je antwoord hier niet tussen? Neem dan een kijkje bij de andere veelgestelde vragen, of neem contact met ons op.